ارزان – سریع – مرغوب | 09121080847 – 02188464416

۸۸۴۶۴۴۱۵  /   info@badkunak.com
فعاليت هـــا
فعاليت هـــا

تاریچه چاپ بادکنک در ایران

ناصر خاکی مخترع چاپ بادکنک در ایران

اختراع چاپ بادکنک برای اولین بار در ایران


اختراع چاپ بادکنک در ایران نمونه‌ای از ایده پردازیهای ا ست که در سراسر کشور برای افراد زیادی ایجاد اشتغال نموده‌است.

 


در هفتمین سال جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۶ شمسی در نتیجه تلاشهای مضاعف و استفاده از تجربیات ( ناصر خاکی ) موفق به ابداع سیستم چاپ دستی سیلک اسکرین وهمچنین ساخت ترکیب مواد شیمیایی فرمولاسیون مرکب چاپ روی بادکنک را برای اولین بار در ایران انجام و به ثبت اختراع رسانده است ، که مورد تاییدسازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و وزارت کار و امور اجتماعی قرار گرفت .
ناصر خاکی با اختراع و ابداع چاپ پیامهای مختلف ، روی بادکنک در ایران توانست شیوه ای نو در تبلیغات تجاری، بازرگانی، فرهنگی. آموزشی، تبلیغات سیاسی را برای اولین بار در ایران پایه گذاری کند .


ناصر خاکی اولین کار آفرین مردمی در دهه شصت بود که موفق گردید برای افراد زیادی از ایرانیان در سراسر کشور ایجاد اشتغال نماید که امروز کاربرد بادکنک در سراسر کشور در عرصه های مختلف خرید و فروش و چاپ تبلیغات روی بادکنک بمناسبتهای مختلف، جشنواره ها. افتتاحیه ها و مراسمات جشن تولد وجشن ازدواج و در تالارهای پذیرایی، نمایشگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد .
.
در سال ۱۳۶۶ به عنوان مخترع در چهاردهمین نمایشگاه بین‌الملی تهران با برند ( رسان اولین مبتکر چاپ بادکنک در ایران ) در غرفه مخترعین سازمان پژوهشهای های علمی و صنعتی ایران مشارکت نموده و لوح افتخار از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی در یافت نموده است .
با ثبت برنده ( موسسه تبلیغاتی رسان ) در سال ۱۳۶۷ در سازمان ثبت اسناد کشور ، سالهای دهه شصت و هفتاد ، بنیانگذار اولین ومطرح ترین و فعال تربن موسسه تبلیغاتی و مبتکر شیوه نوین تبلیغات روی بادکنک درایران گردید که سفارش تبلیغات ۹۰ درصدی مورد تقاضای موسسات ، شرکت ها ، نهاد ها ، سازمانها ، وزارتخانه‌ها و مراکز فرهنگی ، اجتماعی . آموزشی ، صدا وسیما و همچنین پوشش برنامه‌ های کودک و نوجوان شبکه‌های یک و دو سیمای جمهوری اسلامی را حسب تقاضا انجام میداد از جمله موارد استفاده از بادکنک های چاپی ” موسسه رسان ” اعیاد ، مناسبتهای ملی و جشنهای سالگرد انقلاب و جشنواره ها و ….بود

در بسیاری از برنامه‌های کودک و نوجوان شبکه یک و دو سیما ( دهه شصت ) بادکنک‌ها چاپی موسسه رسان مورد استفاده قرار گرفته است . که در آرشیو شبکه‌های یک و دو قابل مشاهده است .

دسته بندی مقالات